środa, 27 lipca 2016

Bikini

Mając w końcu trochę więcej czasu wzięłam się za porządki w szafie. Przy okazji zebrałam wszystkie moje stroje kąpielowe "do kupy" - nawet nie wiedziałam, że tyle ich mam. ;) Co ciekawe, wszystkie pochodzą z SH. Doły kupowałam nowe z metkami, dwie lub trzy góry również były nowe. Prawie wszystkie kupiłam w cenie od 1 do 4 zł. Brakuje mi jedynie najzwyklejszego, czarnego dołu, do poprzedni zakończył swój żywot w tamtym roku. Już dłuższy czas szukam takiego, niestety bez powodzenia :(

góry po lewej: kolejno no name, Cropp, New Look, F&F, F&F
doły: F&F, H&M, F&F
góry po prawej: Esotiq, Missguided, 4F, no name

Moim najlepszym łupem jest pudrowo różowa góra z czarnymi paseczkami Missguided. Kupiłam ją jesienią i jeszcze nie miałam okazji założyć :) Moje ulubione połączenie to biała góra i kwiecisty dół z H&M:

góra - no name
dół - H&M
okulary - Aliexpress (link)


A Wy lubicie się wylegiwać na plaży lub nad jeziorem czy raczej stawiacie na aktywny wypoczynek latem? ;)

10 komentarzy:

  1. Wszystkie bez wątpienia mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten dół w kwiatki z zamkami z H&M jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta pudrowo różowa góra z czarnymi paseczkami <3 Ogólnie wszystkie masz bardzo ładne :) I świetne okularki ^^

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo ich, świetne wybory, ten dół w kwiatki jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kolekcja! Ten pudrowy z czarną obwódką genialny :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stroje, ja moje też mam wszystkie z SH, i wszystkie udało mi się kupić z metkami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia kompozycja cudowna, ten dół wygląda idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory! :)
    http://siisley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam fajne czarne majteczki rok temu w new yorkerze ! POLECAM !

    OdpowiedzUsuń