wtorek, 12 lipca 2016

DressCloud - dołącz do nas!

Już od jakiegoś czasu miałam zamiar dodać post o portalu DressCloud. W końcu mi się to udało - w dzień "premiery" aplikacji mobilnej DressCloud. ;)
Co robimy na DC? Głównie dodajemy chmurki, czyli zdjęcia m.in. kosmetyków, paznokci, ubrań, butów i dodatków, stylizacji wraz z opisami czy recenzjami. Im chmurka bardziej przypadnie do gustu użytkowniczkom, tym więcej dostaje kryształków, czyli DressCloudowych punktów. Kryształki dostajemy również za aktywność na stronie mierzoną przez barometr aktywności, granie w gry. Po uzbieraniu odpowiedniej ilość kryształków może licytować swopy - najczęściej są to zestawy kosmetyków, ale zdarzają się również torebki, portfele, perfumy, ubrania.

Na zdjęciu poniżej kilka ostatnich chmurek z mojego profilu. :)


Oprócz chmurek związanych z modą, urodą i pielęgnacją raz dziennie możemy dodać jedno zdjęcie naszego autorstwa niezwiązane z tymi tematami. W moim przypadku to świecznik z Pepco i zeszyt z motywującą okładką ze screena. :)
Raz na trzy dni możemy dodać jedną inspirację - uwielbiam je przeglądać! Dodatkowo codziennie możemy odświeżyć jedną chmurkę - dodaną lub ostatnio odświeżoną co najmniej 10 dni wcześniej.
Na stronie dostępne jest również forum, a dziewczyny zawsze służą radą. :)


Niecały miesiąc temu wygrałam swojego pierwszego swopa - perfumy White Musk Libertine od The Body Shop.



Na początku byłam z nich średnio zadowolona, ale z czasem się do nich przekonałam. Mają charakterystyczny, piżmowy zapach, który później staje się delikatniejszy i słodszy. Niestety nie są zbyt trwałe.


Jeśli zachęciłam Was do dołączenia do społeczności DressCloud, będę wdzięczna za rejestrację przez poniższy link:


PS: Dzisiaj obroniłam pracę dyplomową i zaczynam wakacje - nie tylko od uczelni, ale i od pracy. :D Postaram się dodać post o moich planach i postanowieniach na ten czas, tymczasem życzę wszystkim udanych wakacji lub przynajmniej urlopów! :)

6 komentarzy:

  1. Też planuje zrobić wpis ;) cudowny 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Też planuje zrobić wpis ;) cudowny 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Na 100% widziałam Twój profil na DC. Gratulacje obrony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję obrony! A z portalem muszę się koniecznie zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś próbowałam zaprzyjaźnić się z tym portalem, ale coś mi nie wyszło. Wolę dodawać takie zdjęcia Instagram :)

    OdpowiedzUsuń